Trött tjej, hej!

Åååå, varför är det så mörkt ute?!
Å varför regnar det?!
Å varför får jag inte ligga kvar i sängen?!
Å varför har jag fortfarande ett mystiskt blåmärke under högerfot?!
Många frågor, inga svar...

Sitter här och käkar frulle. Ska till skolan å träffa min lilla grupp kl nio, sen vid tio har vi extra seminarium som pågår till kvart i elva. Efter det har jag "håltimme" fram tills kockan ett då vi har muntlig examination. Vi ska redovisa våra grupparbeten.. Jag har verkligen inte övat på det alls, men tänkte gå igenom det lite nu.
Får ta det på talang annars å ordbajsa lite haha.

Aja, smell you later!

Kommentarer
Postat av: s.tee

det är ju jag som har svaren på alla dina frågor kära vän, remember? :)

1. det är oktober. höst!

2. det är oktober. höst!

3. du måste åka till skolan och ha seminarium och lite andra grejer...

4. för att det kände för att sitta under din for för evigt? :)



många frågor, många svar ;)

2010-10-14 @ 19:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback