S E R I Ö S T ! ! !

Att transkribera kan ju va det tråkigaste som finns. Det känns som en enda lång kräkning faktiskt.
Har suttit i typ en timme nu och försökt få en av tre filmer att spelas igenom från början till slut för att sedan kunna sätta igång på riktigt å verkligen studera fanskapet.
Tror ni inte att datorn dör då? Självklart gör den det!
 Åh, jag hatar Jonas dator!! Plus att man kan inte skriva på den heller för han saknar ju skrivprogram på den, varför är en stor gåta för mig! Och spaceknappen funkar ju inte så närmanskrivertypmailellerpåfacebookserdetutsåhäriprinciphelatiden.
Borde va glad att jag har fått låna den så länge, men inte just nu faktiskt. Blir till att plocka fram förstoringsglaset och transkribera på min lilla dator nu. Önska mig lycka till!




Släner in en bild som jag tycker är passande just nu. 
Jag gör tydligen ett försök till att se arg ut. Ser mer retarderad om jag får säga det själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback