Hej positiva tjej!

Trött dag! Grått, mulet och allmänt segt. Finns bara ett rätt svar och jag gillart inte: Hösten är här och den är här för att stanna. Men man får försöka se det från den ljusa sidan, om ca 6 månader börjar våren kika fram...FY fan va deprimerande!

Anyways, sitter här å försöker skriva på min tenta. Ser ingen bättre prognos än den jag ställde igår. Känns ju kul. Men nån gång ska man väl få göra en omtenta oxå.

Vad mer? Hmm, jo jag tror jag har börjat få en inflammation  tandköttet igen, bak vid min visdomstand, hääärligt! Men jag bombarderar den med bakteriedödandemedel så jag ska nog vinna denna fight! HA HA!

Om inte annat så ska jag ju till min hjärtdoktor idag på besök så hon kanske kan langa lite penicilin i värta fall :)
Jag blir alltid lite nervös då jag ska till doktorn. Även om jag mår hur bra som helst så får jag för mig att det helt plötsligt ser dåligt ut och att jag måste operera mig på stört, helst där och då, direkt på britsen. Ingen tid att förlora, så vi kör utan bedövning och narkos är inget att tala om... 
Så vi får väl se om jag klarar mig även denna gång. Ska ju göra ett gångtest oxå, haha.
Dom vill se hur långt orkar jag gå under 6 minuter? Känns så fult att jag typ skrattar åt det idag då detta är hur lätt som helst för mig idag. Men annat var det för 16 år sen. Jävlar, det är 16 år sen jag opererade mig. Hur sjukt är inte det?! Känns som att det var igår. På den tiden orkade jag knappt gå 300 meter innan jag var helt slut. Men men, det slutade ju riktigt bra till slut.

Fan, det värsta är att jag har en känsla av att en otroligt snygg läkarstudent kommer va med att beskåda allt detta jag kommer va med om idag... Så frågan är, hur ser man snygg ut samtidigt som man ligger och blir opererad utan bedövning? Får jobba på ansiktuttrycken i spegeln innan jag drar...Önska mig lycka till!


Känns som att det kommer bli nått i stil av denna look. Tror ni läkarstudenten kommer falla för mig?!


På torsdag har vi berättarexamination och jag har verkligen inte nån aning om vad jag ska prata om. Vi ska prata om vad som helst i max tio minuter. Och jag har inte tid att komma på nått bra med tanke på att jag prioriterar min hemtenta. Så jag har bestämt mig för att prata om något som jag aldrig pratar om. Och verkligen inte med folk jag inte känner. Jag ska prata om mig själv och min tid i Lund, då jag opererade mitt hjärta. Det är de enda jag känner som kanske kan va intressant för andra att lyssna på och så kan jag ju det helt utantill. Men samtidigt känns det så läskigt och utlämnande, plus att min lärare sedan ska sätta betyg på detta.
Det känns ju ännu fulare..
Nej fan nu blev jag tveksam.. Detta tåls att tänka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback