Fattig tjej, hej!

Kände att jag behövde ta en paus i mitt pluggande så åkte upp en sväng till Vby med mammi raul.
Mitt mål var att köpa mig ett par skor som jag gått å kollat på ett tag. Istället kom jag hem med två par skor och en tom plånbok. Men jag är nöjd! Nu har jag något fint att ha på fötterna på fredag då jag ska ut med mina klasskompisar! Jag längtar massor, fredagen är ljuset i tunneln just nu. Vi ska börja kvällen hos mig med mat och singstar, sedan får vi se vars vi hamnar och hur kvällen slutar :)



"Dom är bra såååå Earnie Raul-style!!!" 
(Visst är det så man som storbloggers uttrycker sig om sina nyinköpta grejer?!)


Nu får vi bara hoppas att jag kan hantera att gå i dem. Det jag är mest nöjd över är ändå att med dessa på behöver jag inte höra Sarah som ständigt säger: - Sträck på dig Elin!! Du måste sträcka på dig!!
HA, nu är det slut med det. 

Sarah har så mycket regler när det gäller mig. Bland annat så har hon bestämt att jag inte får tugga tuggummi när vi går ut, eller vid alla tillfällen när alkohol är med i bilden. Hon tycker nog att jag ser ut som en liten fjortis som står å snaskar å smaskar. Och det värsta är nog att det stämmer.
En bartender på Limmowitch frågade en gång när jag va där om jag inte mådde bra.
- " Jo, vadårå?", sa jag.
- " Ja, men du sitter ju här helt lugn på en barstol å så tuggar du inte på tuggummi", säger han då.
Sedan erbjöd han mig en shot för att få igång mig.
Snacka om att man har varit där för mycket då om han lyckats lägga märke till en sån grej, haha!
En bra sak över detta förbud är iaf att mina kinder mår väldigt bra. Jag har en förmåga att bita mig i dem när jag tuggat tuggis, men märker det ju inte förns dagen efter, haha.

Nepp, nu blir det till att göra lite nytta istället för att sitta här å gagga.
Tjipp tjopp!



Kommentarer
Postat av: s.tee

åååh, så bra, nu kanske jag inte behöver tjata lika mkt när du själv kommit till insikt! ;)

2010-10-13 @ 22:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback