Den långa vandringen

530 meter. 22 varv.
Ja det var vad jag hann gå på 6 minuter.
Kändes så jävla muppigt att gå där nere i kulverten.
Men men, det måste ju göras.


Resultatet kanske ni undrar över?
Lillhjärtat mitt  fick MVG av doktorn!!
Joorå så atteeehh...man e ju nöjd va!

Blev ingen akut operation där direkt på britsen heller.
Och angående den sngga läkarstudenten så uteblev även han.
Nästan tur det, för jag lyckades inte öva in nån snygg min att locka honom med, såg mest retarderad ut. Kul för övrigt att det var jag och tre pensionärer som satt i väntrummet.
Kändes inte riktigt som att jag hör hemma bland dem än, trots min höga ålder.
Och snälla, kan inte det här besöket ha kostat mig hela 320 spänn. Fasen man borde ju få studentrabatt eller nått! Lovar att pensionärerna får gammelrabtt.
Men vad gör det, jag fick ju MVG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback