By the way....

...Whats up med all snö lixom?!?!
Jag är verkligen inte redo för detta! Det roliga är att när jag öppnar dörren (då jag skulle dra till skolan å lämna in tentan) så ser jag och hör hur snön smälter. "Åh, äntligen försvinner snön" tänkte jag.
Va fan! Kul att jag tänkte att det var vinter och våren var på väg. Har varit så jävla insnöad själv denna vecka så kopplade inte ens att sommaren är förbi och det som väntar nu är ju VINTERN! Fy fan, ångest på den!

 


Lillebror sliter på taket, inte mer än rätt.. hehe.


En härlig bild som är tagen i vintras då det var så sjuuuukt mycket snö.
Den tog ju aldrig slut, va kul i början, men sen fick man ju verkligen nog.
Vad sägs som en varm och solig vinter i år?! Kan man beställa det eller?!

Kommentarer
Postat av: s.teee

japp, går att beställa...fritidsresor.se eller något i den stilen ;D

jag orkar inte ha vinter!!!! och känns som att detta kommer bli den längsta nånsin, det är ju för bövelen bara oktober?! elin, vi tar en sista minuten (med bil) nu!!!

2010-10-22 @ 22:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback