Åååh, så jävla snuskigt!

När storebror var här hemma igår så ringde C och berättade världens skabbigaste grej.

Hon och hennes jobbarkompis var ute och åkte i bilen här om dagen. Helt plötsligt började det lukta grillat och rätt var det är så hade hennes bil börjat brinna där framme.
Så igår så hade hon lämnat in den på morgonen för att kolla upp vad som var fel. Sedan runt lunchtiden så ringde bilgubben till henne.

Bilgubben: Jadu, C. Sitter du ner?
C: Ööh, va?
Bilgubben: Jo det är så att jag har tittat lite i din bil här och jag undrar en sak.
C: Åkej...?
Bilgubben: Jo jag undrar, bor det mycket råttor i ditt område?
C: ?!!?!?!
Bilgubben: Jo du förstår, när jag öppnade upp å kollade i din bil så hittade jag ett råttbo i motorhuven. Den har nog bott där ett tag, har lagt dit både kottar å stenar å annat. Och förmodligen så har den bitit på nån kapel och sedan fattat eld...


Så det var alltså den som hade brunnit och sedan luktat grillat. Asså fattar ni hur skabbigt det är, haha!
Och hur länge har inte råttisen bott i bilen lixom?! Fy fan asså!!
Hahaha, jag ryser av bara tanken att jag åkte i den bilden för nån vecka sen. Undrar hur C känner sig, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback