Bara Ben

Anna och Sara, denna är till er.
Jag utmanar er (och mig själv) till att ha lära er den utantill så vi kan uppträda för de andra på nyårsafton ;P
Bakom brödbutiken bodde basker Bosses båda bröder, bröderna basker.
Brödernas båda brädade beundrarinnor brukade besviket begagna brödbutikens bullar.
Bullarna bakade basker Bosses bas, bagar basse.
Basker Bosse bodde bredvid brödbutikens blå byggnad.
Basker Bosses bröders brädade beundrarinnor bodde båda bortom bergen, besynnerligt billigt bredvid biff Bertils bastanta bacon bod.
Byxbeklädd blott baktill, beslöt basker Bosse besöka biff Bertils bacon bod.
Bilen brummade bort bredvid belgiska bananbolagets blå byggnad, bort bortom B-lagets bisarra basarer, bort bortom brottarnas bökiga bryggor.
Betongen brusade bredvid bilen.
Behärskat bromsade basker Bosse bakom bankbudets beigea buss.
Bankbudet betraktade basker Bosse blygt, basker Bosse besvarade bankbudets blick.
Bakom balkong brokaden beskådade båda beundrarinnorna besöket.
Basker Bosse bar buttert bort bilen bakom biff Bertils bacon bod.
Bland bilvraken bakom bacon boden brukade biff Bertil bygga billiga bidéer.
Braket blev bedövande.
Bänd bort Bentleyn!! Bänd bort Bentleyn!!
Brölade basker Bosse besatt.
Bankbudet bajsade baken brun, båda beundrarinnorna bantade bort brösten, bagar basse bakade bredare bullar. Basker Bosse brottade bort bilvraken, böjde bak bidéerna, bankade biff Bertils brevlåda bucklig, bromsade bestört.
Beskedet blottades bakom brevlådan.
Biff Bertil bortrest.
Bankbudet blev buddist, båda beundrarinnorna började betala besynnerliga bankgiro blanketter beträffande betal-TVs bredare basutbud.
Basker Bosses beklagliga belägenhet bekymrade blott bredvid boende Becks bortskämda bleka boxer.

Kommentarer
Postat av: Lillen

Hahahahaha jag har redan börjat träna! Eller så lär vi oss en del var så kan vi köra den tillsammans! Vi kan ju börja så iaf! :)

2010-12-02 @ 22:14:53
Postat av: Lillen igen

Ska det inte vara "Brottarnas bögiga bryggor"? Det är så jag har uppfattat det iaf :)

2010-12-03 @ 15:13:42
Postat av: Olof

Tjena Lillen! Claes brukar bekymrat beklaga bedrägligheten i att "bökiga" låter som "bögiga". Jag har tidigare också uppfattat det som "bögiga", tills jag hörde honom dementera det personligen (nåja, i ett radioprogram) i slutet av 90-talet. Han är uppenbarligen mer finkänslig än du och jag :)

2011-12-03 @ 12:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback