Lystring lystring!

Kvinnor. Män. Idag är ingen bra dag. Idag mår jag risigt.
Det beror självklart på allt pollen som flyger i luften och gör min tillvaro lite sämre. Detta vet jag ju såklart eftersom jag har självdiagnostiserat mig.

Symptomen på detta är tydliga:

jag är krasslig i halsen, känns som att en hel getingsvärm har bildats runt halsmandlarna å sticker mej, typ. 

Snoret rinner ( sarah ska vi nånsin komma fram till vars allt kommer ifrån?!). 

Koögonen mina kliar,  imorse vaknade jag och märkte att katten Gustav va på besök. Och vi vet ju alla vad det innebär...
Ja, som ni märker så är våren äntligen här! Som jag längtat och att jag ser ut som katten Gustav, det är en världslig sak!


( Hoppas att jag har ställt rätt diagnos och att det inte är digerdöden (som jag för tillfället sitter å läser om) eller nått annat fasligt. Ni kan ju höra av er om ni har några andra förslag. Tack på förhand)


Kommentarer
Postat av: s.tee

ååh, lillen dåå, ska vi se dej som katten gustaf nu i flera veckor alltså...det är inte lätt när det är svårt!

2010-04-13 @ 23:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback