Oh! She's a Diva...


Började fredagskvällen med lite ost och vin hemma hos mig
tillsammans med Majsi och issa.

Majsi babe <3

Can you see me?
Hatar den där lampan asså, snart åker den ut!


Ja, jag erkänner.
Jag är en sucker på denna tröjan. Nu har jag den i 3 färger.
Tönt.
( Juste, ni får gärna bortse från mitt otroligt falska och löjliga flin på denna bild)


 

Issa fixade min frilla. Värsta fluffet!



Vi hann på pendeln med en sekunds marginal. Förstår ni hur fort vi sprang eller?!
Typ megafort!


Det blev en lång vandring mot vårat mål.
Vi gick vilse ett tag.
Vi behövde vandra genom en stor skog och klättra över höga staket..
Eller vad händer här egentligen?



Här är vi. På äckeldjuret (Grodan).
Nu menar inte jag att stället var äckligt, utan faktiskt själva djuret är det.
Men varför jag tycker det kan vi ju spara å berätta en annan dag.
Fan, jag ser lite äcklig ut. Drägg?
Njaa, jag har nog sett värre ut.


And its like: Aaaaaah, gloriaaaah!


Jag vet inte riktigt vad som händer här om jag ska va ärlig..
Tror det var den surrande väggen som talade till oss..?


Threee-O!

Kvällen avslutades med mackor och varm O´boy hemma hos mig.
Sådär, nu vet ni hur min fredag såg ut.

Puss
<3




Kommentarer
Postat av: s. tee

du har slagit något typ av rekord, tre inlägg på bara några dagar, jag är mäkta stolt!

<3

2009-11-23 @ 16:09:31
Postat av: Issa

En perfekt fredag helt enkelt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback