Nu orkar jag inte med detta tjat längre!

Puh, va jobbigt!
Varje dag får jag hundratals av mejl från alla mina läsare där den ständiga frågan är ifall jag inte kan lägga upp lite bilder på mina vänner.
Vissa har även ifrågasatt ifall jag ens har vänner.
HA!, skulle inte Jag? Nähäe, vad är detta då? Titta och njut fans, här har ni mina hjärtegull


Ulla                                         Lillen

Tinalajnen                          Svanen

King Artur                                 PaulSpee

Elle                                           Snorkfröken


Rosmin Spin           Stifflers Mom



Hoppas jag har uppfyllt era önskningar nu!




Kommentarer
Postat av: s.tee

2009-11-19 @ 14:19:24
Postat av: s.tee

hahaha, fan vad fint! du har lyckats fånga oss alla från våran bästa sida! ;D

<3

2009-11-19 @ 14:20:30
Postat av: D.Duff

En väldigt rättvis bild på de flesta skulle jag vilja påstå. Men vart är min bild?



/Dan the man

2009-11-20 @ 11:10:59
Postat av: Elin Å

Danne, din bild kommer!

Postat av: Dan the man

Alright! Sweet! Ja, jag vet. Det var inte det bästa bilderna. Men de blev schyssta!;) javisst, ge mig en bild som speglar mitt riktiga jag:D



ciao Bella!

2009-11-23 @ 19:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback