Klart att Danne ska få va med i min blogg!

För några dagar sedan presenterade jag ju er för mina vänner som ni kanske minns.
Jag var precis inne på min gode vän
Dannes blogg och vad ser jag då?
Jo han har ju praktiskt taget skrivit ett hyllningsinlägg till min ära och läser man noga så står
det faktiskt att jag är hans idol.
Typ.

Anywaays, han tyckte att jag hade lagt upp så fina bilder att även han slängde upp två exemplar av sig själv. Dock så tycker jag att dom såg lite väl photoshopade ut, han var så ren och prydlig. Visst är han det till och från, men tycker ändå inte att det visade hans riktiga jag.
Så här har ni några bilder av honom som jag har tagit under åren.
Titta och njut mina vänner!

 


Arga leken börjar nu!

Huuhuu!

Nå, vilken bild är er favorit?


Kommentarer
Postat av: D

Bästa ever! :) Den absolut bästa bilden är den med den röda hoodtröjan! Klockren! Grazie mama. :)

Dom bilderna ska upp på min sida imorgon, alla gånger! Well done!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback