Jag hoppas du har det bra i himlen

Ibland tar livet en rejäl vändning och i detta fall inte åt det bättre hållet. Fick för ett tag sen veta att en kille som jag lärt känna i Linköping har igår natt lämnat oss här på jorden. Jag är helt skakig å finner inga ord. Att det kan gå så snabbt och oväntat. Sist jag träffade honom var han ju frisk och full av liv.



Jag kände dig ju inte så jättebra, kanske hade det varit annorlunda om det inte varit pga mig. Men trots det så kände jag redan första kvällen som vi träffades att det var nått speciellt med dig.
Jag minns att jag blev otroligt imponerad över vilken duktig pianist du var, jag bara smälte när du satt och spelade "Skönheten och Odjuret" för mig.

Mina tankar går till dig och dina närmaste idag
R.I.P Tariq

Kommentarer
Postat av: s.tee

men herregud, vad hemskt...! =(

2009-03-01 @ 17:25:06
Postat av: Sarah

Man får en rejäl tankeställare när en man träffat går bort. Man ska aldrig ta livet för givet. Ta vara på livet man har och berätta för de man känner hur mycket de betyder för en, för en dag så kanske man inte har alla nära nära mer. Fy, han har varit i mina tanker hela dagen idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback