Truudels!

Det var en trevlig afton igår, började med lite förande hos Angie och sedan fick vi skjuts av Kycklingen till bowlingen. Där mötte vi upp de andra, damerna, vissa var härligt nog något mer förfriskade än andra haha!


Ungefär så här såg det ut igår när jag bowlade. Käglorna for åt alla håll och jag var bättre än nånsin... Host host.
DOCK!  så har jag ju lyckats hålla mina naglar fina och långa de senaste veckrona trots att de dagligen utsätts för påklädningar och andra riskerande faktore i vardagenr. Men tro fan att dom går av redan på första kastet. Typiskt!

Bowling kan va rätt farlig då alkohol är inblandat. Det fick jag se tydliga bevis på igår ska jag säga er. Tre st sköt klotet bakåt mot oss andra istället för mot käglorna! Två st for ner på golvet efter att ha tagit i lite för mycket. Och den sista droppade klotet precis vid fötterna och hade kunnat mosa hela foten, om det inte vore för att hon var så snabbfotad. Haha,

Det var mer drag förra gången då vi va ute, men det var helt klart en trevlig kväll. Dock så var jag sååå sugen på att gå ut, men Angie bangade och jag hade nästan lyckats få med mig Sarah tee ut på galej, men även hon tackade artigt men bestämt nej. Haha, jag förstår henne helt och hållet!

Men vi har därför bestämt att gå ut ikväll istället. Känner mig dock inte fullt lika taggad idag, men det kommer ska ni se!

Puss å kram, Sarah Tee är en banan <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback