Jag har många tankar, men är fattig på ord idag..

Man får verkligen en rejäl tankeställare när en man träffat har gått bort så här plötsligt och oväntat.
Jag påstår inte att jag kände honom så värst bra, men det är klart att det påverkar mig på ett eller annat sätt. Han har varit i mina tankar under dagen och det här har fått mig att tänka på de som står mig närmast.
Man ska aldrig ta livet för givet.

Hur många gånger har man inte kollat på en film och tänkt att det där händer ju inte på riktigt eller läst om nått tragiskt i tidningen, men som man kanske inte tänkt så mycket på efteråt. Men så plösligt sker det faktiskt en sån här sak och man inser att nu så har det påverkat ens egna verklighet.

Vad jag vill säga är att man måste bli bättre på att ta vara på livet man har och berätta för de man känner hur mycket de betyder för en, för en vacker dag så kanske man inte har alla nära och kära där mer, det är ingen självklarhet lixom.

Så jag ska försöka sluta med att deppa över små bagateller i framtiden. Jag ska njuta av livet och visa alla mina underbara vänner samt familjen hur mycket jag uppskattar dem. Jag ska övervinna mina rädslor och kunna blicka tillbaka på mitt liv och skratta åt alla roliga minnen från allt jag gjort och upplevt. Jag ska inte sitta där och ångra att jag inte vågade chansa eller ta för mig av livets alla möjligheter!

Alla mina vänner, ni är bäst och jag älskar er!
<3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Nej, livet är nu och man ska göra allt som man vill göra. För en dag kanske det är försent.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback