Jag säger inte vart vi ska, men ni vet vart vi ska...

Sitter nu här färdig fixad och har ett sånt där härligt moln av hårspray virvlandes runt mig. Allt som nu saknas är att mina vänner sara och sarah ska dyka upp så vi kan starta dena festliga afton. Vi ska även möta upp allas vår tessilurv då hon slutat jobba. Snäll som sarah är har hon på väg hem till mig gått förbi henne och levererat lite alkohol som hon i smyg kan slurpra i sig för att komma stämning inför senare bravader. Kände mig sådär lagom sugen på att gå ut ikväll, men nu när jag sitter här så känner jag mig rätt taggad faktiskt. Pratade precis med sara.. hon skulle ta bilen hit, men otur som hon har så fick hon punka efter bara några meter. stackars! så nu är hon på väg med klapprande men bestämda steg mot bussen. Hoppas det blir en snabb resa hit, för jag är så rastlös nu.. ööööh, vad ska jag ha på mig ikväll förresen? Kanske är tid nog att kolla upp det nu eller vad säger ni? Tjipp å hej babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback