Ibland gillar vi att grisa till det, Elin och jag

Hahaha
Satt för ett tag sen och tittade igenom gamla bilder, såna som fallit i glömska men som nu är redo att få träda fram i rampljuset. Det är ju rätt känt bland mina vänner att Elin och jag inte är dem som gömmer oss när det kommer fram en kamera i närheten. Nej vi vill gärna vara med på ett kort eller två.. Helst så många som möjligt, men folk kan rätt tröttna i längden på att fota oss. Då tar vi tag i saken själva och fotar på egen hand, och hjälp va bra det går!

Tänkte dela med mig av ett litet trick min vän och jag har.

Det finns ju vissa dagar då allt känns lite extra tungt och jobbigt då man bara vill bädda ner sig och gömma sig under täcket. Ni vet då allt suger helt enkelt.
Men dom dagarna tar vi tillfället i akt att ta fram tejprullen, drar av en bit å sätter fast den på näsan och upp mot pannan, sedan kan man inte göra annat än skratta!
För om du står där och tittar in i spegeln så bör du se någon som tittar tillbaka på dig. Du tror att det är du, men så är inte. Det är en blandning av dig själv och en gris som står där. Du kan nu se hur ditt liv som gris skulle se ut och det är fasen ingen vacker syn! Haha, det här brukar vi kunna roa oss med och det är alltid lika kul!

If we were a pig, even just for a day..


Oink! Oink!


Man kan även spexa till det lite med olika accecoarer och dylikt för att spä på fulheten!
Här kom Lois Lane peruken väl till pass och Elin valde att använda sig av ett bandage

Enjoy alla framtida piggisar!
<3



Kommentarer
Postat av: s. tee

haha, ja, vad ska man säga, det är ju så bra!

2009-03-02 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback