Hörde jag en host?

Seriöst, jag hostar så jag blir galen. Orkar verkligen inte vara förkyld längre!

Hur som haver. Imorn är det i alla fall fredag igen. Fredag 1. Min lyckliga fredag!
Vilket betyder att jag jobbar från halv nio till kl ett. Underbart!

På kvällen är det bowling med jobbet som gäller. Vi ska fira en jobbarkompis som fyllt 40 för ett tag sedan. Kommer nog bli väldigt kul för sist vi bowlade var det livat bland tanterna må jag säga. Haha, ölen flödade och kloten rullade, mina ner i rännan dock :P

HOST HOST HOST HOST.....

Åh, jag blir så trött!

Anyways, har lekt med min älsklings kusin nu på kvällen. Vi kollade på gamla filmer och sånt från i somras då vi va på hedesunda. Haha, vilka minnen säger jag bara. I Love Hedesunda, haha.

Vad ska jag mer berätta....................?

Äh, det blir inte bättre än så här idag tror jag bestämt. Jag pallar jag inte å bloggeriblogga. Vi hörs babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback