Fick ett ryck så här på en Torsdagsafton

Jag är inte den som är den.
Att vara pedant är inget som ligger mig varmt om hjärtat driekt. Men det finns en område i mitt liv där jag vill ha det något så när i shack och det är bland mitt smink. Rör och du dör!

Haha, nej fullt så farligt är det inte, men jag kan verkligen bli skogstokig om nån varit å rört bland grejerna utan lov, typ mamma, som inte har nån direkt känsla utan bara röjer runt bland allt.
(shit va jag känner mig sådär töntigt tjejig nu, varför skriver jag ens detta inlägg..?!)

I alla fall. Kom hem från Anna för ett tag sedan och kände mig på lite halvkonstigt humör och när jag såg kaoset i min sminklåda fanns det bara en sak att göra för att lindra stingsligheten.

Det började med lite kaos dåjag lagt ut allt på golvet i badrummet,
men se så fint det blev tillslut!


Och allt fick plats också, det var jag mest imponerad över!

Imorgon är det fredag och då har jag bestämt med Tina att vi ska ut. Hade ju varit mysigt att dra upp till landet, men det går fler tåg som man säger, säger. Känner dock att det hade varit välbehövligt. Tror jag skulle må bra av lite miljöombyte eller något. All denna omställnig som jag försöker införa i mitt liv gör att det börjar kaosa i mitt huvud och jag känner mig extra känslig när det gäller vissa saker. Not good. Det är som att jag gått runt och haft pms tjugofyra sju i snart två veckors tid. Och ni hör ju, det är inte hälsosamt för psyket.

Aja, tids nog blir det bra.

Puss och god natt lovers
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, gud så fint det blev! :D du har ju inte direkt lite smink kvinna ;P

<3

2009-03-20 @ 15:00:39
Postat av: Elin

asså elin.. du skulle kunna starta världsrekord i smink.. du skulle typ vinna..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback