Ett litet steg för människan, ett stort steg för Elin

Tack Elin och Anna för att ni va gulliga å hjälpte mig!

<3  <3  <3 
<3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3

<3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3

Är det inte lite fult att det här är typ den enda bilden som jag fann på oss tre tillsammans bland alla mina tusen andra bilder? Borde ju finnas hur många som helst kan man tycka, en icke!
Inte uppstyrt asså!
 Elin du får fota oss mer nu när du har en ny flashig kamera! =)
Å vi måste ta lite mer snyggare bilder för jag ser ju helt retarderad ut på denna, haha!

Kommentarer
Postat av: herman

men jag säger ju det! det finns inga bilder på oss.. helt sjukt alltså! :p

Postat av: herman

men jag säger ju det! det finns inga bilder på oss.. helt sjukt alltså! :p

2009-03-11 @ 12:03:03
URL: http://klantbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback