Det kunde ju gått smidigare

Mitt huvud känns bättre nu efter lite frulle och det känns mäkta härligt! Hade riktigt kul igår med tjejerna, men kvällen började ju sådär lagom bra. Låt mig förtälja vår otursamma början:

  • Först fick Sara punka på sin bil
  • Vår buss till t-banan var försenad så i panik sprang vi över gatan å tog bussen mot pendeln istället.
  • dioten till busschaufför stannar inte på Tessans hållplats utan kör bara förbi och trots Sarahs raseriutbrott vägrar han att stanna så att Tessan kunde springa ikapp.
  • Det fanns ingen taxi så långt ögat kunde nå, så Tessan fick vänta på nästa buss helt enkelt.
  • Även denna var försenad!
  • Det var fullt på stället så vi fick stå i kö i 20min minst, och det var inte bra för kissblåsan kan jag meddela!

Men väl inne så försvann all irritation då vi träffade på Sebbe och han bjöd oss på en "sebbe special" som han tydligen
har fått uppkallad efter sig, haha! Jag vill inte ens veta vad som var i den drinken, men den sänkte mig direkt..

Kommentarer
Postat av: Enkvisten

haha aa shit vilken kvääll! Fast kul var det :) Precis vad jag behövde! Allsång är ju alltid trevligt :)

2009-03-08 @ 21:05:13
Postat av: s.tee

haha, ja, starten på kvällen var ju ey okey! :P men bra blev det till slut, det må jag säga säga!

<3

2009-03-08 @ 22:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback