Bossanovornas kung

Sitter här i min ensamhet i vardagsrummet och käkar frukost. Såg precis "inga konstigheter håkan" på tv. Längtar tills färjan börjar så man har något att garva åt i veckan. Hoppas Tina är ledig varje måndag så vi kan se det tillsammans, man hånas ju alltid bäst när man e fler haha.

Vad mer? Fredag idag, yes!
Ska jobba uppe på stora avdelningen nu under förmiddagen och det känns som en bra start på dagen. Lagom lökigt lixom.

Förövrigt, youtubade nyss fram denna lilla snutt. Så jävla bra asså haha. När vi var små brukade min lillebror härma Astor och hans charmerande dans. Det var på pricken likt. Så när jag tänker på Astor då ser jag min bror framför mig, i ca tre års åldern jazzandes runt om kring med pottfrilla och utan tre framtänder med istället med en napp i munnen. . Åkej det är ju endast jazzandet som är likt idetta fall, men ändå!
Har funderat på att döpa om honom till Astor, men tror inte det blir så uppskattat.
(Huh? nu vet jag inte riktigt vad jag svamlar om...?!)

Haha, seriöst på den där Astor!

Aja, måste skynda mig nu. Ha en bra dag babes! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback