Barndom barndom..


Under en sommar i min barndom fanns det tre saker som var otroligt viktiga

Nintendo 64 spelades flitigt under sommaren och vi tog sällan del av de riktigt fina dagarna. Att klara av level efter level var viktigare än att få lite sol på sig. Därav skälet till att man såg ut som ett lik.

Hur som helst, det fanns två favorit spel:

Snowboard kids

och

Mario Kart

Det var alltid en ständig kamp om att få vara Yoshi, men Anna var fast bestämd vid att det var hon som skulle vara denna figur. Egentligen brydde jag mig inte om vilken jag var, men kämpade väl mest för att jävlas lite antar jag, haha, vore så typiskt mig.

Jag var alltid Toad och ni ser ju själva vilket bra val det var. Vann varenda gång ;)

Till denna tv-spels maraton spalade vi cdskivor som tokar, men vi fastnade snabbt för en skiva och den pumpades rejält kan jag lova. Alice Deejay, vilken klippa! Förutom Spice girls så ansåg man i princip att detta var nog detta bland de bästa som gjorts i musikväg, .
Kanske inte tycker samma sak i dagsläget, men jag förnekar inte att man får en viss våg fylld av nostalgi och glädje då man hör kvinnan yla i radion haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback