Sarahs kloka ord


" Det som går sönder med mojitos, lagas med mojitos"


Vi får väl se om hon har rätt. Sarahs plan är nämnligen att bota min onda fot med mojitos ikväll och sedan ska hon bära med mig till limman. Ska tydligen vara hennes väska för kvällen?! Haha, jag är väldigt tveksam på att hon kommer få med mig, men ska bli kul å se henne försöka iaf :P

För övrigt så lagar sarah mat till oss, köttbullar med makaroner. Yes!
Oops, nu ska vi tydligen kolla på en film lr nått. från när hon var i magaluf..

Det kom mig att tänka på en sak... Terssan kom hem nu!

Puss puss
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar att jag är så otroligt smart ibland!

men frågan är, följde du mina kloka ord? ;D

puss

2009-08-17 @ 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback