Did I party like a rockstar?

I fredags drog jag, elin och jonas ner till linkan för att hälsa på vår käre vän Sarah. Vi hade två storslagna dagar att se fram emot, massa fest och tokigheter... Men det blir ju inte riktigt alltid som man tänkt sig, haha. Se och lär...



Är man i linkan så är det drinkar som gäller! Sarah bjöd oss på denna smarriga dryck :)


Elvis - den coolaste katten i stan!


Vid halv nio drog vi ner till torget för att käka
middag å hänga på uteserveringen.



Ja, här ser vi ju ut att vara i något sånär shack iaf



Looking goood, in my neighbourhood


Maat mat, kan du känna doften av god maat? kan du känna smaken i din mun?


Lillebror ville visa att han har cashflow så han bjöd oss på drinkar


Wanna do what whaat?!


Vi drog vidare till Sliver, men där var det dött så gick in på Harrys ist.


Fläkten vid dansgolvet var mkt uppskattad! Sarah kallade sig för Carola hela kvällen.


Och så här slutade min kväll på Harrys. Ramlade i trappan då jag letade efter Elin och Sarah. Jonas fick bära mig hem, stackarn haha.
Lördagen spenderades i soffan med båda fötterna i vädret...
Så kan det gå när inte haspen är på! Akta er för trappor mina vänner!

Så nu sitter jag här med en högerklumpfot och en vänsterfot där tårna är helt skeva, men jag är glad ändå!

Puss
<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback