You´ve been puffed!

Ja, nu har det gått några dagar sedan jag publicerade ett mycket givande och intressant inlägg här. Jag förstår att ni har saknat mina makalösa inlägg, men under denna vecka har jag haft noll inspiration till å skriva what so ever. Har varit halft deprimerad och sjuk så har spenderat min tid på soffan.

Men nu är jag tillbaka, glad som en lärka, dock så är mitt huvud är några kilo tyngre än sist. Tror helt ärligt att det är små gubbar som har byggt upp nån form av snorfabrik i mitt huvud. Så nu sitter jag här å funderar på hur jag ska kunna få bort den, så snabbt som möjligt. Nån som har nått bra förslag?!

Anawaaays. Var inne på allas vår vän facebook för en stund sedan. Jag har blivit puffad?!
Japp ni hörde rätt.. inte pokad, utan puffad! Det var P som hade ”puffat” mig. Härligt, kanske är jag inte bortglömd trots allt..

Förlåt för detta otroligt ointressanta inlägg, men ikväll ska jag ut med Sarah så förhoppningsvis så har jag mer skvaller att skriva imorn!

Kommentarer
Postat av: s. tee

haha, ja, puffad, d e allt ett bra konstigt uttryck :P hade du kul igår ute me mej då? eller blev det kanske så att vi hamnade i en otroligt skön soffa istället, med väldans mycket chips? :D

<3

2009-02-01 @ 15:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback