Söndag

Jag sitter här med datorn i knät och tittar samtidigt på Lets Dance. Jag känner mig pigg. Fan, ovanligt pigg å fräsch må jag säga för att vara slutet på en helg. Det är  ju trots allt den beryktade ångestdagen, dvs söndag, men jag känner mig lugn och fin för det.
Kan bero på att det är första helgen på länge som jag inte har gått ut på krogen lr festat på annat sätt. Är jag  sjuk kanske ni undra? Nej så är inte fallet. Jag har stannat hemma av fri vilja,  har verkligen inte känns något som helst behov av att gå ut å festa och bli sådär härligt full. Det har bara kännts jobbigt om jag ska va ärlig och det är väl bra att jag kan känna lugnet ibland oxå :)  Haha, känner jag mig själv rätt så lär väl törsten komma tillbaka igen runt onsdag eller något :P

Åh, jag ät uttråkad.....
Tror faktiskt att jag ska gå ner och röja lite på mitt rum, kan ju vara ett bra tidsfördriv för att lindra denna tristess :P

Förlåt för ett väldigt tråkigt inlägg mina vänner.. men som sagt helgen har ju varit rätt äventyrslös :P

Kommentarer
Postat av: s.tee

ja, shit, d va en ovanlig helg för oss måste jag säga! men ack så skönt det var för en gångs skull! men imorron e d fredag och nya friska tag som gäller! <3

2009-01-15 @ 23:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback