Skrattdamp!

Hahaha, såg precis den här videon. Jag skratta så det svartnade för ögonen och jag trodde även hörseln var på väg att försvinna ett tag för det brusade så i mitt huvud. Orsaken till bruset visade sig dock bara vattenkokarn som mamma satt precis satt på, haha.
För övrigt så skulle jag fan inte banga på att delta i denna lek, tänk va kul  Så jävla ful blir man, haha! Dock så lär det ju kännas rejält i ansiktet om gummibandet åker upp mot ögonen lr liknande. Hah, smällar man får ta antar jag?! :P

Käre Ulla och min föralltigaste Cosmin Twin, kan detta vara nästa steg här i livet efter vår
"tejp-på-näsan" fas?!

Nu har jag galen kramp i magen efter allt skrattande. Härlig känsla må jag säga, säga! :D

Kommentarer
Postat av: s.tee

hahahahaha, shiit, nu har ajg sett den tre gånger i rad..killen i slutet tar nog priset måste jsg säga :P men jag undrar, vågar vi oss verkligen på det där...ser lite smärtsamt ut :P

<3

2009-01-16 @ 00:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback