Se upp i backen!

Tuudiluu!

Har precis kommit hem från jobbet. Är så sjukt trött i huvudet efter denna dag asså. Ibland är det bara för mycket barn och för mycket ljud i min omgivning... Meeen, jag älskar de små liven trots allt! :)
Jag tror föräldrarna gillar mig oxå för idag har tre stycken sagt att de är så glada för att jag stannar kvar å en ville till å med ge mig barnvaktsjobb när jag börjar plugga.. Häärligt! :D

Förmiddagen spenderade vi med alla våra 29 knoddar i pulkabacken å fasen va kul de va. Haha, jag hade lika kul som ungarna å vi sprang upp för backen å for sedan ner som blixtrar. Gick suuuper-snabbigt som lilla Sanna sa :)

Nu känner jag dock att det är dags att ta en powernap, måste ladda mina batterier för jag ska nog leka med min kära Tinalajnen ikväll.

Tjipp å puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, shit va kul! :D

jag vill oxå åka pulka...men nu verkar ju snön vara på väg bort igen..? nedrans!



puss <3

2009-01-20 @ 19:06:49
Postat av: Anonym

shit va roligt! jag vill oxå åka pulka...men lagom till att jag nu kom på det så är väl snön redan typ borta ser det ut som, nedrans! :P

puss <3

2009-01-20 @ 19:11:03
Postat av: S.Teee

vafan, nu har jag kommenterat flera gånger, men det kommer inte fram! bara för det kommer det här funka...? d hela jag ville ha sagt var iaf att jag oxå vill åka pulka!!

puss

2009-01-20 @ 19:12:08
Postat av: Anonym

för bövelen! jag har försökt kommentera flera gånger nu, men det vill ju inte fungera!!! det jag vill ha sägt är iaf att jag oxå vill åka pulka!

puss

2009-01-20 @ 19:13:17
Postat av: s.tee

vafan, nu ska jag lyckas!

jagvilloxååkapulka!

2009-01-20 @ 19:15:03
Postat av: Anonym

jaha, bara för det så kommenterade jag typ exakt samma sak, 5 gånger :P nu borde jag då iaf med andra ord bli den bästa kommentateraren igen! :P

<3

2009-01-20 @ 19:43:41
Postat av: Enkvisten

haha härligt att det är fler som har samma problem som jag ;)

2009-01-20 @ 22:18:27
Postat av: Elin

Jag vill bara meddela att jag just gjort det! jag är återigen med i matchen.. du kan besöka mig på http://klantbarn.blogg.se

2009-01-21 @ 18:36:09
URL: http://klantbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback