Ibland har jag bara ett starkt behov av att dra kortet och jag gör det så bra!

Precis innan middagen, då jag låg som allra skönast på soffan å bara powernapade lite så vaknade jag av ett samtal från min kära Angie Falangie. Det var evigheter sedan vi verkligen hittade på något och jag var inte sen med att tacka ja till att följa med henne på en lättare shoppingtur. Jag njöt varenda sekund då jag fick dra kortet, dock så mådde plånboken mindre bra, Haha, men skit samma, ibland har jag bara ett starkt behov av att dra kortet och jag gör det så bra! ( kanske lite för bra ikväll dock?!, hmm...)

Hur som helst, jag har nu berikat mitt liv med ännu mera grejer, hela 7 st om jag ska va ärlig! Förstår faktiskt inte hur jag klarat mig utan dem hittills i mitt arma liv, haha.

Är nästan lite glad för att min cosmin inte sitter brevid mig i denna skrivandes stund, för hon hade börjat skälla på mig nu när jag erkänner att 6 av dessa sakerna var smink!! Haha, i vanliga fall när vi går å shoppar försöker hon att hålla mig borta från sminkavdelningen eftersom jag har för mycket av den sorten bland mina ägor..
Hennes regel är i princip att jag får inte köpa nått nytt förns jag använt upp något av det jag redan har.
Tyvärr var hon inte med denna gång å kunde därför inte stoppa mig... ;)

Anywaaays, detta är vad jag köpte:

Brunt glitter! Lim för att fästa glittret. En sommar ögonskugga! Nagellack i lovely colors!
En bra penna som jag tror starkt på!


Asså, antingen blir den gröna en riktig hit eller så ser det väl ut som en sjuk nagel, haha. Mamma hade tydligen grönt lack en gång i tiden och morfar ville seriöst ta henne till doktorn å undersöka nageln då han trodde att det var inflammerat..haha, say whaaat?!


Såhär går det när man beställer kläder på fyllan! Man får dem hemlevererade av Angie Falangie och man minns knappt hälften av de man skickat efter, haha! Men jag e nöjd så nöjd! Vägra variera i färgerna för övrigt?!
Köpte det rosa linnet med tryck idag dock, älskar det! Fick ett sånt vitt i julklapp av lillebror!





Förresten, kul att jag bakade en ny kladdkaka till fredagsfikat imorn och den blev inte alls lika fin som den förra. Aja, skit samma tanterna lär nog svulla ändå, haha.



Kommentarer
Postat av: Elin

du kommer ju förfarao drunkna i smink en vacker dag..



på din gravsten kommer det stå: "hon levde med sminket"

Postat av: s. tee

haha, ja, risken är faktiskt stor!

gud va glad jag är du förövrigt att båda ni två nu äntligen tagit upp bloggandet igen, då har jag nått att pyssla med alla mina lediga dagar :P så se till att skriva riktigt mkt!

<3

2009-01-26 @ 16:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback