Eeeeh, va hände?

Nu har det fan skett.. Nytt år, nya tag...

Jag ger mig in i blogg världen igen.  Om det så  visar sig  att det bara är för denna afton så känns det väldigt bra. Jag känner att insperationen är på topp! Fantasin flödar och magen kurrar. Ja, jag är tillbaka...

Imorn börjar jobbet igen och det suger. Jag har verkligen hunnit vänja mig vid denna slappa livsstilen jag levt de senaste 16 dagarna. Har sovit som en prinsessa fram tills tolv om dagarna och vaknade jag innan dess så gick jag aldrig upp innan 10 av en ren principsak. Jag har ju varit  ledig för bövelen!

Jag har kunnat leka med mina vänner varje dag och det har varit superduper. Men måste erkänna en sak. Känns bra att vi återgår till våra dagliga sysslor för som det är nu så har vi verkligen ingenting nytt att säga varandra. Älta samma sak i all ära, men nu måste vi finna nya saker att berätta om :)

Vi har även hunnit med att festa lite, mina babes och jag. Festa, det är nog det vi gör bäst, vår hobby skulle man kunna säga.
Tina och jag har en annan hobby oxå. Vi kan kalla dem för mannsfolket. Det har gått så bra för oss att vi har startat en kurs ( inspirerade av färjan!) som består av 5 timmars teori och en utekvälls praktik där vi lär alla vilsna kvinnor hur man fångar sina drömmars man för kvällen.( Vi själva har ännu inte hunnit gå kursen om hur man fångar dem för alltid)   Men tids nog skall vi lyckas, för Tina och jag har absolut DET och lite extra ;)
S. T är en som har deltagit i denna kurs utan hennes vetskap och oj vilka framsteg hon har gjort de senaste månaderna!

Vill till sist skriva om min sista dag här i frihet, den har varit skit!
Börjar dagen med att jag sätter mig å börjar skicka efter bilder på fuji, 475 st för att vara exakt (ska göra ännu ett fotoalbum) Visst det tar typ evigheter, men helt seriöst jag satt i fucking 3 timmar å sen när det nästan var klart...Ja vad händer då? Jo, då segade internet och allt låste sig!  Jag blev asförbannad och ville bara gråta..
Sen skulle jag  beställa biljetter till chris Brown åt mig och några av flickorna, men icke! Allt var slut!

Nu ska jag avsluta men vi kanske hörs nått mer inom en snar framtid... än är inte året eller bloggen slut.

Vill även hälsa till Tina för hon e den första som läser detta ( har tvingat henne).. -HEJ Tina!! <3

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Elin :D välkommen tillbaka :)

hahaha vår lilla kurs ja :) vi lyckades med sarah ..får se vem som blir den lyckliga de här året ;)

hoppas du fortsätter blogga ..de här va riktigt kul :)

2009-01-06 @ 23:22:31
Postat av: S

å jag var 2:a!!!

2009-01-07 @ 20:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback