Kvinnor hör upp!


Jag tycker det är dags att vi planerar något storslaget inom snar en framtid, för så här uttråkad får man bara inte vara.
Vi måste se till att hålla dessa stingslighets känslorna något sånär i schack!
Är det bara jag som känner detta? Visst, vi har ju alltid kul oavsett vad vi gör, men det var länge sen vi hade sådär extra roligt! Nyår gills ju inte direkt eftersom ingen av oss minns den kvällen, haha.
Nä, jag känner att det vi behöver just nu är något att se fram emot.
En rejäl fest, ett äventyr, ja nu säger jag det.. Vi behöver ett veckoslut tillsammans!
Kan vi inte åka på en kryssning lr åka tåg till ööh, säffle? Ja va fan som helst..?


Do you remember all our glory days?!



Är ni med mig, eller är ni mot mig?!


Kommentarer
Postat av: Enkvisten

Jag e påååå :D haha

2009-01-21 @ 20:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback