Sökes, en musiker!

Snacka om att jag har humörsvängningar x 12 idag, men tänk va några ljuva toner från en man kan få mig på bättre humör.

Precis så här bra låter det när jag och Anna sjuger denna låt :)




Kan sitta å youtuba dom här grabbarna hela kvällen, men måste dock hoppa i säng nu för jag ska upp tiiidigt imorn för att bege mig till läkarhuset vid hötorget. Där väntas ett smärre kirurgiskt ingrepp, men ni behöver inte va oroliga, ska inte fettsuga mig eller möblera om mitt ansikte som en av alla dessa glamourskådisarna..

Nee, för min del gäller det bara ett födelsemärke så mer spännande än så var det inte



MENSeriöst asså. Jag ska fan gifta mig med en musiker. Jag menar finns det nått härligare än en man som kan spela gura och ta något så när brilljanta toner ? ( förutom när jag själv sjunger förståss! ) Nee, trodde inte det heller :P

Puss å god natt


Kommentarer
Postat av: s. tee

nej, det är ju för bra!

<3

2009-02-19 @ 23:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback