Jag slutar aldrig att förfånas!

Satt precis å googlade mitt namn och då fann jag den här bilden.
Tänk , man kan ju säga att det är ett bevis på att jag finns eftersom mitt namn är som fastklistrat på denna sökmotor!
Snygg bild va!? Ja men det visste ni inte va, att jag var en sån bra fotograf?! För alla er 20.tusen nånting läsare som inte känner mig så väl så kan jag berätta att denna bild föreställer min far och hans bandmedlemmar. Dom spelar finlands/rysk-indiepop. Bandet bildades 1987 och de har precis gett ut ett greatest hits album i butiken "Söm och Vinyl" som ligger i Säfflekommun. Grattis farsan!

Denna bilden kom upp då jag skrev in Elins namn.


Haha, jag visste det hela tiden! Du är ju en hästtjej innerst inne!
Så försöker du stå där lite nonchalant med dina foppadojjer å låssas som ingenting. Elin, mig lurar du inte!

Det här är vad som kom upp då jag sökte på Anna

Känner inte igen nån av dessa mäniskorna så måste vara från nått släktkalas du varit på i Kramfors.
Men nog är du dig lik, sitter där å spelar fiol som vanligt. Haha, att du alltid ska släpa runt på den, blir du inte trött i hakan av allt  gnisslande å gnolande?

Den där Sarah Tee hon är sig lik iaf!

Jag kan inte påstå att jag är förvånad när jag fann den här bilden på henne. det är lixom en självklarhet att hon skulle kunna va en japansk? seriefigur. Hon är ju trots allt en RaulTee och vi vet ju vad som innebär med det..

Den här bilden på Tina va lite överraskande

Inte visste jag att du var ett sådant tennisfreak!
Å vem e snyggingen i hängslena? Nån ny hunk på G lr?! ;) Men kom ihåg detta,
killar är oftast väldigt sugna på att hångla. Man måste va stenhård, kort koppel.
Och allvarligt talat Tina, du måste ju visa lite. Peka på klittan. Jag skulle kunna köra en runkis just precis nu, det är liksom alltid skönt.

Ja, vad ska jag säga. Jag känner att jag har fått lära känna mina vänner ännumer denna afton. Jag rekomenderar er att göra detta ni oxå, tänk va ni kan få reda på bra saker om era nära å kära!




Kommentarer
Postat av: s. tee

haha, och så går elin och säger att jag har varit hästtjej? det är i och för sig inget jag kan förneka, men att det sedan visar sej att hon är en äkta hästtjej, med foppatofflor och allt...herregud :P

ja, jag förvånade faktiskt inte som de andra..jag har inte lyckats vara lika hemlig om man säger så...fast iof, varför ska jag dölja att jag är en japansk seriefigur?

<3

2009-02-02 @ 12:35:35
Postat av: Elin

Precis efter att jag tog bort tandställningen tihi



Asså jag önskar verkligen att jag aldrig klippte av mig det där håret.. kommer dröja länge innan jag kommer kunna ha en såndär hästsvans igen.. fan alltså, va snygg jag var!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback