Med is i händerna stod jag där, 12 kr fattigare

I lördags drog jag och några av mina girliefrends till Linkan för att fira Svaneland som fyllt år.
Det var jättekul att träffa henne igen, det sker ju alldeles för sällan enligt min mening! Men så är det ju tyvärr fallet eftersom hon numera bor i Lääjnkööpääng. Vi får helt enkelt styra upp fler resor ner till dig snäckan! =)

Dagen
Bussresan ner var en härlig upplevelse, bus4you rockar fett!

Väl framme hos Svanen fick alla vi oss en omgång i håret, då Svanen är vår emminenta frisör. Äntligen kan jag se igen efter att ha left dold bakom den långa luggen i veckor, haha. Jag och Elin styrde våra steg till Coopet när vi blivit klippta för att köpa groggvirke till aftonen. Vi köpte även baguette och skagenröra som vi tyckte i oss på en busshållsplats på väg tillbaka till lägenheten, mmm-mmm-mmm!

Kvällen
Efter ett ex antal minuters fixande av makeup, hår och klädbyten så avnjöt vi en delikat tacosmiddag som Svanen bjöd oss på.
När allt var uppätet och vi hamnat i soffan var det inte bara magarna som blivit fulla, utan vi hade även lyckats slurpa i oss en viss mängd alkohol under denna tid.. och mer skulle det bli ;)

Efter en stressig promenad kom vi äntligen fram till Haaarryyys vid tio tiden. Där slog jag och Svanen på stor å beställde oss en varsin Bambi, mmm-mmm-mmm!

Kvällen gav oss många skratt, nya bekanskaper, goda drinkar mycket dans samt roliga minnen. Det delades även ut nummer hejvilt till bartendrarna och vissa slutade med goda resultat, hahaha. Själv höll jag mig ovanligt lugn på den fronten dock, är inne i en svacka vad det gäller män över huvud taget och det känns rätt skönt om jag ska va ärlig.. orkar inte bry mig... ( ljög jag precis för mig själv?) Mitt mål för kvällen var mer att hjälpa min vän att få sin bartender på fall och som sagt det lyckades ju rätt bra. Haha, efter min smärre pinsamma insatts då jag gav han ditt nr vill jag gärna ta åt mig äran lite iaf S teee ;) Jag stod ju trots allt där med is i händerna och 12 kr fattigare, haha!

Kvällen avslutades med en smarrig hamburgare på börjes king. Haha, jag kan inte hjälpa att tänka tillbaka då vi sist var där S teee, det var väl då du lyckades spilla ut vattnet och pajja deras kassa?! HAhahahaha, underbart!

Dagen efter
Vaknade efter bara nån timmes sömn å trodde seriöst att jag skulle spy, men var för trött för att bry mig så jag somnade om igen. Dock så pumpades det rejält bland några av de andra flickorna och man blev ju lite nervös över hur de skulle klara av bussrsan hem, men det gick ju galant!

Väl hemma igen var det bara att snygga till sig för på kvällen kom kusinerna på middag för att fira Storebror som fyllt år i lördags.

Hur som helst nu får det vara nog om min helg.. Men Tack Svaneland för att vi fick komma å hälsa på, vi får göra om det snart igen!
Puss heey
<3     



Kommentarer
Postat av: s.tee

jag känner att jag vill unerstryka att det faktiskt inte var min idé att ge numret til bartendern, han bad ju faktiskt om det :P

hahaha, jaa, förra gången på börjes kung var ju för bra! :P shit, känner att man vill till linkan snart igen...å få en minisemester! :D

puss <3

2009-02-17 @ 22:09:36
Postat av: Sarah

Vilken härlig sammanfattning :D Vi får styra upp nått snart igen!!

2009-02-22 @ 22:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback