No Buttons for us today...

Hej hopp!

Just nu befinner jag mig hemma hos min käre vän Elin. Egentligen skulle vi sitta i biosalongen nu med Jonas, Erik, Tina och Sarah. Där skulle vi avnjuta en mellanstor popcorn medans vi tittade på Benjamin Buttons otroliga liv. Men när vi kom till bion så va allt slutsålt. Fuck asså. Jag hade ju försökt boka biljetter tidigare på dagen, men det gick ju inte. Aja, vi får göra ett nytt försök på fredag istället :)

Hur som helst. Vi åkte till preem å hyrde två filmer istället sen åkte vi hit. Jag såg den första filmen, men den andra suger getballe så jag skiter i den. Tog mig friheten att ta över Elins sprillans nya computer för att bloggeriblogga lite. Spejsigt värre. Känns som att jag inte har gjort annat idag än å blogga, dock inte på denna förtjusande sida. Nej, idag har jag startat upp en ny blogg till min kusins förtjusning! Den är tillängnad honom. Den är för honom, om honom. Tycker det är dags att alla ska få ta del av denna pojkspoling! Tryck
här för att gå in på bloggen om Erik!

Blev förresten ingen utgång igår. Hur gärna jag egentligen vill skylla allt på Sarah så måste jag väl erkänna att även jag var lite för trött för att gå ut. Även om det inte kändes så under kvällen då vi var här hos Elin å kollade på film. Jag hade sån jäkla energi å blev bara irriterad på att dom andra va trötta ( sarah!! ;P ) så det slutade med att jag satt å läste ur boken Flyga drake! Jag vet, jag är sjukt seg med att läsa den, men jag håller mer er, den är asbra!

På väg hem från Elin fick jag och mamma ( ja hon va snäll nog att hämta mig ) chansen att agera vardagshjältar. Haha, Precis innan vi svängde upp på vår gata såg vi hur ett ensamt svyllesvin gick vinglandes längs vägkanten. Han var för full för sitt eget bästa och efter en stunds observation från vår sida steg mamma ut ur bilen för att försöka samtala med mannen. Han kunde knappt prata och det vara bara frågan om minuter innan han skulle lagt sig ner på marken av trötthet. Det var typ 10 minus och killen hade bara en sketen skjorta på sig. Freeeezing!  Mamma ville inte att han skulle sätta sig i vår bil för att sedan spy ner den så vi åkte hem till oss å spanade lite på honom från tomten, haha. Slutade med att pappa gick ut till honom och lagom då kom kusinerna hem från middagen hos Görans så Erik, pappa och Christina satte sig i bilen och körde hem honom till ängby nånstans.. Hahaha, så kan det gå! Undrar hur den killen mådde imorse.

Nepp, nu räcker det nog med skrivandet , ska utforska Elins dator lite mer

Puss heeey!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja, vi var egentligen för trötta för att gå ut..men sen av någon dum anledning ska man ju alltid få den energin och faktiskt vilja ut, men då är det ju för sent när man sitter där osminkad och dann, i mjukisbyxor :P men om bara några dagar är det en ny helg, med nya tag ;)

<3

2009-02-01 @ 22:40:37
Postat av: s.tee

och det var ju jag som skrev det förra med..

2009-02-01 @ 22:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback