tick tack, tick tack...


Sitter här å väntar på att mitt hjärtegull sarah ska ringa upp mig igen. Hon är på jobbet nu den olyckligt lottade korven. Men vi försöker göra det bästa av situationen och samtalar i telefonen för att fördriva tiden. Men hennes kunder stör oss! Haha. Vi har viktiga saker att diskutera om, dock så säger vi inte så mycket nu när jag tänker efter utan vi skrattar mest. Jag tror vi skrattade konstant i de senaste samtalet som varade i cirkus 12 min, bra jobbat! Vi försöker minnas allt som hände igår. Ja, vi var på Limman igen. Vi fick va med om något stort igår, Erik blev av med Limman-oskulde! Grattis till honom!

mööööh... Jag tappade mina glasögon på marken vid Gunillas. Tur att min Cosmin var där å rädda dem!!

Men sarah ring då!

Här är Sarahs smörgås som hon skickade en bild på för ett tag sen.
Vet inte om hon försökte göra mig avundssjuk på den?
Tycker den ser jävligt torr ut, haha!



Kommentarer
Postat av: s.tee

haha, ja usch, ibland hatar man ju verkligen kunder! förstår dom inte att jag har bättre saker för mej (som att prata i telefon) när jag jobbar?

jaadu, den var faktiskt inte så överdrivet god kan jag erkänna!

2009-02-08 @ 18:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback