Som hunden med svansen mellan benen står jag nu här å små skäms


Jag har gjort ett litet fel, a little mistake, skulle man kunna säga. Det är inget synligt för det oerfarna ögat, men helt klart ett stort fel! Detta är som ni kanske förstår ett rättelse inlägg och en ursäkt till min Idol. Hon blev tydligen upprörd, med all rätt, då jag råkade stava hennes namn fel.
Det ska ju stå Mari och inte Marie som jag skrev!


Nu tänkte jag dock ge dig en utmaning MARI utan E.
Sarah
lovade mig att du skule börja kommentera i min emminenta blogg från och med nu å allt jag har å säga är: försök klå din syster med att bli min bästa kommentaterare. Om det nu är möjligt, men ni är ju syskon å kommentargenen borde ju finnas i erat blod. I och med denna tävling mellan er får jag ett bevis på att det faktiskt finns två personen i denna värld som besöker denna sida.



Se va snygga dom är, systrarna snygg borde dom kallas för!
Sarah tee, mitt engelska lilla dancing bee och min Idol Mari utan E

Kommentarer
Postat av: s. tee och idolen

mkt bra jobbat måste vi medge! förlåtensen är helt klart godtagen...and let the fight begin...må bäste kvinna vinna! :D du får den stora äran att kora vinnaren i ett senare inlägg ;)

<3

2009-02-10 @ 17:28:10
Postat av: Moi

Haha, tack Mari, känns bra =)

ja, vi kan sätta ett datum då tävlingen avslutas. Vi kan ta det sista dagen i maj, så kämpa kämpa kämpa!

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback