köp varm korv

Tidigare idag kom Elin och Anna hem till mig. Elin gjorde en köttbullsmacka åt mig och sedan  åkte vi på utflykt.
Hon är en fantastisk bilkörare den där Elin. Hon  kopplar så rätt och bromsar så nätt.  Man  är trygg med henne i förarsätet! Känner att jag vill säga nått gott om Anna oxå, nu när jag hyllat Elin lite. Men eftersom du inte har körkort än så får du nöja dig med att jag säger som så här: Du är  bra! Så jävulskt bra! <3


Detta blev vår destination!

Vi plöjde oss igenom den offantliga parkeringen och till slut kom vi fram till portarna. Där inne skulle vi köpa oss det som var hela resans syfte.


Korv Korv Korv Korv Korv Korv Korv Korv Korv Korv Korv Korv Korv Korv Korv

Fan va gott det var med Korv!

<3

Kommentarer
Postat av: Elin

varmkorvboogie varmkorvboogie

Postat av: Elin

vi hade verkligen en varmkorvboogie idag

2009-02-07 @ 19:34:00
URL: http://klantbarn.blogg.se/
Postat av: s.tee

haha, det är definitivt inte alla som åker till ikea bara för ätt äta korv :P

2009-02-08 @ 18:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback