Ibland blir jag så trött på mig själv, hahaha!

Vänner och barn! Systrar och korvbröder! Stoppa pressarna, jag har gjort en upptäckt!

Asså, nu sitter jag här själv. All alone. Lonely, I'm mr Lonley! Aah, ni fattar.
Men nu till det fula, jag satt precis å tok skrattade utan någon aledning och jag kan inte sluta! Jag har fått psykbryt hahaha!

Och eftersom jag har försökt prata med mor tidigare men bara garvade henne i ansiktet då jag inte fick fram mina meningar ordentligen, pratade osammanhängande med sarah und så vajter, så har jag dragit denna slutsats.
Jag tror jag är lite benykter fortfarande. Vad tror ni?




Åh, nu hittade jag ett asbra tvprogram på Tv4+, Lisa Williams: att leva bland döda. Hon är duktig hon!
Tessan, du måste börja kolla på det programmet!



Kommentarer
Postat av: s.tee

haha, jaadu, det är mkt bra jobbat, det vill jag lova!

<3

2009-02-08 @ 18:36:27
Postat av: Tessan

Ja för fan! Du får informera mig om när det där går, så jag får se om det är nåt att hänga i granen ;P

2009-02-17 @ 13:15:25
Postat av: Elin

Tessan, det går 12.35 på lördagar! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback