Hej, jag låter som en pubertetspojke!

För er information.

En mindra kul sak som hänt under denna helg är att redan i lördags kväll kände jag hur min röst började bete sig underligt, vaknade sedan å va hes på söndagen plus att sen på kvällen var min röst som bortblåst. Det var ju lite jobbigt eftersom jag skulle försöka berätta för Anna om vårat besök i linkan, men det gick ju sisådär. Alla hånade mig å skyllde på at jag supit för mkt, men så var ju inte fallet.. eller ? ;)
 Detta har iaf resulterat i att jag typ inte har kunnat prata alls igår, fast jag anstängde mig å tog i så kom det bara fram viskningar,  så jag har fått stanna hemma från jobbet, därav mitt skäl till att jag har tid att blogga nu. Men nu kan jag som tur är föra en lättare konversation utan att låta som en pubertetspojke så imorn blir det jobb igen!!

So long suckers!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har inte heller nån röst. Vad händer liksom? Och hur klarar man sig utan röst? Skönt att din verkar vara på väg tillbaka i alla fall, min verkar fortfarande inte riktigt vilja återvända än. Ska bli intressant med muntlig examination imorrn utan röst, haha...

Postat av: s.tee

men elin, jag gillade ju din sensuella röst ;)

<3

2009-02-17 @ 22:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback