Förlåt kära läsare.

Jag har fått klagomål över dålig uppdatering och jag känner själv att jag har missunnat min egna blogg i några dagar . Men det beror faktiskt på att jag har startat OmErik oxå.. Vet inte om det var bra lr ej, men nu är skadan redan skedd och han är på mig som en hök :P
Erik kanske har ringt mig sammanlagt 7 gånger i våra liv till min mobil och de senaste 4 samtalen har skett sedan i måndags då han vill ha nytt material till sin egna hyllnings sida haha. Erik asså, vad ska man säga?! :P

Hur som helst. Jag känner mig hungrig. Pappa steker blodpudding och jag har fortfarande efter 23 år på denna jord inte bestämt mig om jag gillar det lr ej.

Vet ni vad jag är sugen på just nu? En dressingsfylld hamburgare från Gunillas! Åh, jag skulle kunna betala ett saftigt pris för att få ha en brugare i min hand. I min mun!
ÅH, jag vill ha!!



Imorn är det bara en jobbdag kvar å sen är det lyckliga fredag! Visst, jag jobbar ju då oxå, men det är min bästa fredag. Jag börjar halv nio och slutar kl ett!
På lördag ska jag ut med mina vänner. Känner för en hederlig Limman kväll med allt vad det innebär. Haha, folk som hänger på Limman vet vad det innebär :P

Kvinnor, jag hoppas ni följer med!

Kommentarer
Postat av: s.tee

jag vet preciis vad det innebär, och det är därför jag självklart är på på en kväll på limman på lördag! :D

var det bara jag som kände att jag lyckades få med väldigt många "på" i den meningen?

<3

2009-02-05 @ 11:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback