Fjorton påsar å en coca cola, spela freeyjstajl mä fräck musik!

Aaaaah, brainfreeze!!
Jag har verkligen gått å blivit tokig i coca cola. Ja, det är sant.
Har väl egentligen aldrig varit riktigt tförtjust i det förut, men nu har jag fått nått ryck å kommer på mig själv att jag sitter å längtar efter en kall cola.... Mmm-mmm-mmm!

Min andra stora last här i livet är som bekant Cheez Ballz...Mmm-mmm-mmm!
"O det är så vi gör de här i Stockholm, kan trycka två påsar på en dag om det är bråttom..lalalaa"

Kommentarer
Postat av: s. tee och idolen

den trognaste kommentateraren har nu fått en trogen svans! hon vill idag vara med på varenda kommentar, och vem kan klandra henne, hon får ju vara med och skriva i "den trognaste kommentaterarens" kommentarer.

så nu sitter vi här, mari som glider på ett bananskal in i min kändisvärld, och jag.

det vi vill säga är att vi faktiskt, förlåt, men tycker lite bättre om ostbågar faktiskt...:P men ostbollar e ju väldans gott det med!

rysk kaviar på ett fat...lalala :P

2009-02-10 @ 17:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback