Blev lite inspirerad nu eftersom kvällens tema nalkas

Tävling! Tävling! Tävling! Tävling! Tävling!

Tävling! Tävling! Tävling! Tävling! Tävling!

Ser du vad jag föreställer?
Titta noga.......

Mm, det är klurigt, jag vet.
Men kommer du på det rätta svaret har du chansen att  vinna en hel dag/ kväll med mig då vi spenderar tiden med sällskapspel! Kul vinst va? Kom på det helt själv faktiskt =)
Fast om du hellre vill bjuda ut mig på nått mer fancy den dagen/kvällen till ära så är det heeelt ok för mig!
 Jag måste godkänna förslaget dock, går inte med på vilket patrask som helst!


(Ett tips! Jag är ju rätt eftertraktad att umgås med, det har jag ju förstått sedan länge.  Så erat lilla ljus i tunneln är nu detta lilla tips som jag har till er som kan föra er närmare mig. Eftersom jag är enfaldig domare är mutor ett stort plus!
Så vill ni ha ledtrådar vet ni nu vad som gäller..)

Lycka till allihopa!


Kommentarer
Postat av: s.tee

jag har ingen aning om vad du är, en fisk? :P

men jag vet iaf att jag kan muta dej, alkohol tackar du aldrig nej till! du kasnke helt enkelt kan få smaka en klunk på min öl ikväll? :D <3

2009-02-27 @ 17:42:48
Postat av: Elin

jag ser något, men jag kan inte skriva det här.. det kan uppfattas stötande.. :s haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback