Alla barnen lekte charader, utom Nader för han fick spader!


Ikväll ska jag hem till min ex kollega, numera gode vän Angie Falangie för hon har bjudit in mig plus några andra att leka lite. Kvällen kommer bestå av charader samt förtäring av viss mängd alkohol.
Häärligt så här på en fredag tycker jag!
Var länge sen man var sådär härligt benykter, tror det är dags att uppleva det tonight!









Shaallal la laaaa, tu tu tuuuu, in the mooorning
Visst sjunger jag vackert? Det har jag alltid tyckt!





Detta är iaf mina planer för kvällen.
Vad är era planer?
Finns det förövringt nån mer än Sarah Tee som läser min blogg? Tror inte det eftersom ingen kommenterar...
Min idol måste ha gett upp läsandet av detta mästerverk eftersom hon aldrig kommenterar, trots vackra lovord om den saken! Buuäääh
Ge mig lite kärlek vänner och tillkänna ge er med överösning av kommentarer!


XoXo, you know I love me
<3


Kommentarer
Postat av: s.tee

jaadu, jag funderar oxå på det..om det är nån som itne vågar tillkännage sin identitet genom en liten kommentar? men tuur att du har mej!

<3

2009-02-27 @ 17:40:50
Postat av: Enkvisten

Vi som är sjukt upptagna har inte tid att läsa varje dag men jag streckläser då o då ;) puss s ps. Varför svara du inte på mitt SMS idag..? :( ringer kanske senare o trackar dig.. puss igen

2009-02-27 @ 20:12:45
Postat av: Sarah

Jodå.. ibland så kommer det över mig.. att du har en blogg ;) Frågan är bar avar dina kommentarer på min blogg tagit vägen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback