Nostalgi x 12

Oh my tord asså




Av en ren slump började jag titta på den här videon och snacka om att den här låter får mig att minnas tillbaka. Haha, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Lika bra att inte säga något så har jag inget sagt. Va länge sen jag tänkte på detta faktiskt, men nu kommer de framsmygandes ur gömmorna, de beryktade minnena. Haha,  jag kan inte sluta garva åt min och Saras utomhusbiokväll... Så länge sen, men känns fortfarande som att det var igår.


Vad hände med Team VV?

Som sagt. Oh my tord....

Kommentarer
Postat av: Enkvisten

herregud.. Ja de va ju en häärlig kväll.. o natt.. o morgon.. I alla fall för någon ;)haha

2009-04-13 @ 21:03:37
Postat av: elin h

team vv har förintats på min begäran.

2009-05-21 @ 20:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback