Valborg

Igår började vi kvällen med att grilla hos kusinerna. Det var väldans gott med en bit mat med tanke på att tidigare under dagen så hade lunchen smakat som en torkad skosula. Typ.

Efter maten började intagningen av alkoholen på allvar. Dock så höll jag mig lugn, hade väl inte riktigt smält helgens bravader. Kände inget större sug att hamna i samma skick helt enkelt, haha.
Vid elvatiden åkte vi till Angies kompis och där var det fest. Typ. Vi var inte där så länge dock, men trevligt var det.

Hemfärden var minde skoj måste jag medge. Vi befann oss en bra bit från hemmaplan, men  vissa hade turen nog att få en taxi på en gång. För Ulla, Majsan, Talls och min del var det bara att börja knata hemåt. Jag trodde aldrig att jag skulle få känna värmen inne i ett hem igen, men efter ett ex. antal minuter av gående, svärande, otrolig kissnödighet och ringades till fucking taxibolag som vägrade att ha bilar i det området så lyckades vi äntligen få en taxi som körde oss till min bror.  Hallelujah på den.

Hos bror sprang det runt lite löst folk som inte varit med oss tidigare under kvällen så var de kom ifrån har jag ingen aning om, jag var för irriterad för att ens fråga haha. Ulla, Majsan, Elin och jag bosatte oss sedan hos Jonas för ingen pallade att gå hem. Eller rättare sagt, jag vägrade helt enkelt, haha.  Det gjorde jag rätt i tycker ja. Hans soffa är typ den skönaste ever att sova i. Mmm-mmm-mmm!

Hur som helst så var nog denna valborg roligast hittills. Bra jobbat!

Puss
<3

Kommentarer
Postat av: Sarah tee

va va d för folk som var där? har jag inte hört ett jota om...hade iof lite annan att tänka på då.. :P

puss å banan, fick man sej en riktig valborgs-kram?

2008-05-05 @ 10:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback