Host, Host och Atjoo!

Nu är jag seriöst galet trött på min förkylning. Jag hade planerat att gå till jobbet idag igen för jag va ju hemma torsdag och fredag förra veckan. Men icke. Jag hatar min hosta som aldrig ger sig! Vaknade upp en halvtimme innan klockan skulle ringa utav att jag hostar och det blev bara värre. Haha, jag lyckades även väcka min mor så när hon kom ner för att kolla läget satt jag där i sängen å tog i så mycket att tårarna bara rann ner för kinden. ÅH, fuck asså!
Inte nog med att jag blir helt utmattad efter hostattackerna, men den får mig även att låta som en gammal kärring som rökt i 45 år. Å det är ju sådär lagom charmigt enligt min mening.

Aja, hur som helst. det blir ännu en dag på soffan men imorn är det jobbet som gäller. Jag ska joina klubben med snorungarna haha.

Är iaf mäkta stolt över att jag lyckades hålla mig hemma hela helgen utan den minsta festandet  eller alkoholintag. Dock så var det några av mina flickor som inte kunde stå emot frestelserna ;) Men ni är bra ni oxå!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: sarah tee

åh, stackare, d e inte lätt när det är svårt!
haha, bra jobbat...men jag vet inte riktigt om din vita helg heller blev helt godkänd med tanke på att du faktiskt var sjuk..? :P

puss å kram, kan man någon gång få en helt vit banan?

2008-05-19 @ 13:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback