Åh, palla!


Palla att han aldrig ger sig.
Åkej, vem är jag att säga så egentligen?
Men han borde faktiskt förstå att det inte finns något. Eller tycker han på fullaste allvar att vi "klickar"?!

Det är klart att jag är smickrad av att han kämpar så, trots att det är flera månader sedan vi sågs. Och ibland tänker jag att kanske borde jag ge det ett försök, men nej. Känslorna kom inte sist och de lär inte dyka upp nu heller.
Lika bra att gå vidare.
Jag blir bara så irriterad på något sätt. Och jag vill inte känna så, men jag klarar verkligen inte av det här.
Inte idag iaf....

Palla att jag är på väg att bli galet förkyld oxå!

ÅH!

Livet är svårt.

Haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja, d må jag säga!
vilket problem du har!! :P

puss å banan, e da e d fan en regnig dan

2008-05-17 @ 15:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback