Åh, jag blir så trött!


Trodde verkligen att jag skulle va frisk vid det här laget, men icke. Två nätter i rad har jag vaknat av att jag bara ligger å skakar av feberfrossa. Så idag tänker jag bege mig till farbror doktorn å kolla läget. Plus att jag måste ha ett läkarintyg eftersom jag varit borta från jobbet så länge.. ÅH!
Jag vill verkligen inte va hemma, jag vill jobba. Haha, trodde faktiskt aldrig att jag skulle säga så, men jag är så uttråkad här hemma. För under perioden som iprenen verkar så mår jag faktiskt hyfsat bra. Fast å andra sidan så ligger jag ju bara på soffan å då kan man ju inte avgöra hur bra lr dåligt man mår. Man bara ligger där och stirrar på tv. Typ

Undrar om Kuckelimuck medicinen funkar bra och gör mig frisk snabbare? Ska fan prova den ;)

Kommentarer
Postat av: sarah tee

men elin, kuckelimuck medicinen e ju d man provar först ;)

puss å kram, jag vill definitivt ha en kuckelimuck-skum-banan!

2008-05-24 @ 19:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback